dag 7 - Reisverslag uit Karlsruhe, Duitsland van patrick woldinga - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Karlsruhe, Duitsland van patrick woldinga - WaarBenJij.nu

dag 7

Blijf op de hoogte en volg patrick

06 September 2015 | Duitsland, Karlsruhe

vandaag na een luid gesnurk in de zaal waar ieder lag weer fris aan de start van dag 7 na een mooi begin en nog iets een frisse ochtend , gingen wij op pad voor 105 km veel kleine klimmetjes lekker iedereen voor zich zelf en boven op wachten op de rest , maar op een gegeven moment hadden we een verkeerde afslag en reden een pad in die eindigde in een grevelpad en niet lang daarna in een losse stenenpad ,we hebben 5km offroad gereden en maar 1 lekke band in de groep gehad ,daarna gelukkig de weg weer gevonden op naar de lunch plek ,daarna weer op pad over een glooiend wegdek wat op en neer ging nog met de pond over naar de slaapplek op een duitse kazerne nu voor berijden voor morgen trusten allemaal

Tags: 8:24