dag 8 - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van patrick woldinga - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van patrick woldinga - WaarBenJij.nu

dag 8

Blijf op de hoogte en volg patrick

07 September 2015 | Duitsland, Stuttgart

vandaag was een rommige dag waar meerdere kapiteins op het schip waren dus onenigheid in de groep ,voor de rest heb ik genoten van de omgeving en even wennen dat je met je racefiets op een 80km weg mag fietsen ,verder kwamen er wat emoties bij me los zag het even niet meer zitten en aan het eind van de rit even me tranen laten gaan onze oudste man tom nu voor 3 week me paps kwam me even troosten en even gekletst verder gaat het prima op naar morgen

Tags: 8:24

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Stuttgart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2015

dag 10

07 September 2015

dag 8

06 September 2015

dag 7

06 September 2015

dag 7

06 September 2015

dag 7
patrick

sportieve man ,rustig af en kijkt naar de toekomst verleden achter zich te laten

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3170

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: